FAQ

Hvornår bliver min vare leveret?
Hvis du har bestilt hjemmelevering, vil du modtage din vare indenfor 2 arbejdsdage, og du vil få besked per SMS eller e-mail, når den er leveret. Du vil højst sandsynligt finde den på dit dørhåndtag, med mindre speditøren har vurderet, at den ikke kan hænge der, og har leveret den til en pakkeshop i stedet. Det vil du i så fald også få besked om. Hvis du har bestilt levering til pakkeshop eller levering til erhvervsadresse, så vil der gå 1-3 hverdage, før den er leveret. Det afhænger af, hvor travlt speditøren har på dit bestillingstidspunkt. Fx kan der omkring jul, Black Friday og andre særlige dage forekomme forsinkelser hos speditørerne på grund af travlhed. Har du ikke fået din bestilling efter tre hverdage, så kontakt os, og vi vil undersøge hvor din pakke er henne for dig.
Hvem leverer min bestilling?
Hvis du har bestilt hjemmelevering, er det DAO365, som leverer din pakke. DAO365 er de bude, som bl.a. leverer morgenaviser for JP og Politiken, og som har udvidet deres service til også at leverer pakker til private.
Det er GLS, som står for levering til pakkeshop og levering til firmaadresse for os.
Hvordan returnerer jeg?
Kontakt os på kundeservice@laurie.dk eller på telefon +45 7174 7274
Retur adresse:
LauRie A/S
Sindalsvej 33-35
8240 Risskov
Denmark
Koster det noget at returnere en vare?
Ja, når du indleverer din retur, skal du betale for fragten tilbage til os. Prisen på det afhænger af hvilke leveringsmetode, du vælger.
Hvordan foregår tilbagebetaling af en vare?
Når vi har modtaget returvaren og registreret den på vores lager, sker der helt automatisk en tilbagebetaling til dig på den/de varer, du har returneret. Der kan være en forsinkelse hos betalingsudbyderen eller banken, men du vil som oftest se tilbagebetalingen dagen efter at den er modtaget og registreret hos os.
Der er en fejl i min vare
Kontakt os på kundeservice@laurie.dk eller på telefon: +45 7174 7274 så finder vi en løsning :-)
Hvordan finder jeg ud af, hvilken pasform jeg skal bruge?
Læs mere på vores pasformguide her
Hvordan finder jeg ud af, hvilken størrelse jeg skal bruge?
Læs mere på vores størrelsesguide her
Jeg har ikke modtaget nogen bekræftelsesmail på min ordre

Der kan indimellem forekomme en forsinkelse på bekræftelsesmailen, så vent mindst en halv time. Det kan også ske at mails ryger i SPAM/JUNK mappen hos din e-mailudbyder.

Hvis du stadigvæk ikke modtager din bekræftelsesmail, kan vi checke om din ordre er gået igennem. Kontakt os på kundeservice@laurie.dk eller på telefon +45 7174 7209 så kan vi kigge nærmere på det.

Oeko-Tex – betyder det at tøjet er økologisk?

Oeko-Tex er verdens mest udbredte sundhedsmærkning, og betyder ikke, at tøjet er økologisk. Det betyder til gengæld, at du er sikret, at tøj hos LauRie ikke er produceret med hjælp fra sundhedsskadelige kemikalier, og at alle led i produktionsprocessen bliver checket af en uvildig part.

Oeko-Tex stiller strenge krav, og det er ikke kun selve tekstilet, der er certificeret hos LauRie, det er også alt lige fra knapper til lynlåse. Det er vigtigt for os at vi sikrer os at vi ikke producerer tøj, der er sundhedsskadelig for vores kunder. Læs mere om Oeko-Tex her