Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Artikel: Klarna - FAQ 

Klarna
FAQ

Klarna - FAQ 

Klarna - FAQ

Læsetid: 5 minutter l FAQ

Vores eksperter hjælper dig her med de mest almindelige spørgsmål til betalingsmulighed med Klarna.

Find dit svar her.Klarna er en betalingsmulighed som vi tilbyder, ligesom Mobilepay og Quickpay. Når du vælger Klarna som betalingsmulighed, har du mulighed for at få dine varer hjem til dig, og prøve dem, inden du betaler. Du får op til 30 dage til at betale rentefrit. Dette betyder altså at du kan sende tøjet tilbage, hvis ikke det passer dig, uden at have betalt for det. Når du vælger Klarna som betalingsmulighed, går betalingen udenom os hos LAURIE og direkte igennem Klarna til dig.

Hvordan betaler jeg igennem Klarna?

Når du er i færd med at afslutte din ordre, vælger du Klarna som betalingsmulighed. Herefter indtaster du dine oplysninger, og Klarna vil sende dig din faktura. På denne faktura kan du se hvordan du fuldfører betalingen, samt forfaldsdatoen på din faktura.

Hvordan får jeg mine penge retur fra Klarna?

Hvis du ønsker at returnere din vare, kan du blot sende din vare retur til os, med den forudbetalte returlabel fra din pakke. Så snart vi modtager din returforsendelse registrerer vi den hos os, og Klarna får besked, hvorefter din faktura enten slettes, eller Klarna refunderer beløbet til dig, hvis du allerede har betalt.

Jeg vil gerne returnere min vare, men min faktura fra Klarna har snart forfaldsdato. Hvad gør jeg?

Hvis du er i tvivl om din returforsendelse når at komme frem til os inden forfaldsdatoen på din faktura, kan det være en ide at betale fakturaen og senere modtage refunderingen. Grunden til dette er at Klarna pålægger gebyrer til beløbet, hvis fakturaen ikke betales inden forfaldsdatoen.Hvad sker der hvis jeg overskrider min forfaldsdato ved Klarna?

Hvis du overskrider forfaldsdatoen på din faktura inden betalingen er gået igennem, vil Klarna pålægge et gebyr, som også skal betales. Klarna vil sende påmindelser om betalingen, og hvis man blot betaler inden forfaldsdatoen, pålægges der ikke yderligere gebyrer.

Hvordan kommer jeg i kontakt med Klarna?

Hvis du har spørgsmål til din betaling igennem Klarna og/eller din faktura, kan du kontakte Klarna på dette nummer: 69 91 88 81.Hvis du er i tvivl om Klarna kan hjælpe dig med dit spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores kundeservice afdeling på telefon: +45 87 45 40 01, eller på mail: customercare@laurie.dk. Så vil vi hjælpe dig så godt vi kan.

Er det sikkert at handle med Klarna?

Klarna anvender de strengeste standarder til at beskytte din personoplysninger.

Alle betalingsoplysninger behandles sikkertIngen oplysninger overføres til eller opbevares af butikken

Alle transaktioner sker via sikrede sikkerhedsprotokoller

Du kan til hver en tid fjerne din tilknyttede bankkonto eller kort

Hvorfor skal jeg bekræfte mine oplysninger, når jeg betaler?

Vi beder dig om at bekræfte dine oplysninger for at sikre, at dine oplysninger og dit køb er beskyttet.
På den måde kan vi verificere dine oplysninger:

Vi sender dig en bekræftelseskode pr. e-mail
Vi sender dig en bekræftelseskode via SMS
Vi beder dig om at logge på din bank for at bekræfte din idenititet

Read more

Fair festival
Om LAURIE

Fair Festival

Det er svært at sige 2022 uden samtidig at sige bæredygtighed. Tanker om en mere bæredygtig tilgang – til verden og til livet – fylder hos rigtig mange af os. For vi er efterhånden helt på det rene...

Læs mere
Bæredygtige bukser
Ansvarlighed

COP 2022 - CEO Statement

COP 2022 - CEO STATEMENT Maj 2022 l Læsetid: 5 minutter l Ansvarlighed, Om LAURIE Igennem de sidste tre år har vores primære fokus været på at vælge mere bæredygtige materialer til vores produkter....

Læs mere