Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

VORES HANDELSBETINGELSER

Her kan du læse om vores handels- og leveringsbetingelser, som finder anvendelse for køb af varer på www.laurie.dk. Når du handler hos os, er alle transaktioner omfattet af dansk lovgivning. Derfor afgøres alle uoverenstemmelser af de ordinære danske domstole.
Coze Aarhus A/S
  • 1. OM OS

  • 1.1. Hjemmesiden www.laurie.dk er ejet og bliver drevet af Coze Aarhus A/S (”Coze Aarhus A/S” eller ”Os”) CVR.nr. 14332340.
  • 1.2. Du kan kontakte os på tlf. +45 87 45 40 01 eller e-mail customercare@laurie.dk, hvis du har nogle spørgsmål.

  • 2. VORES HANDELSBETINGELSER

  • 2.1. Vores handelsbetingelser (”Handelsbetingelser”) gælder for vores levering af vores varer til dig, når du bestiller/køber en vare på vores hjemmeside.
  • 2.2. Vi opfordrer dig til at læse vores Handelsbetingelser grundigt, inden du bestiller en vare af os.
  • 2.3. Vi kan løbende ændre og opdatere Handelsbetingelserne med virkning for dine fremtidige køb på vores hjemmeside. Derfor vil du blive bedt om at acceptere vores Handelsbetingelser, hver gang du handler hos os.
  • 2.4. Hvis du ikke accepterer vores Handelsbetingelser, kan du ikke bestille varer på vores hjemmeside.
  • 2.5. En opdateret udgave af Handelsbetingelserne er altid tilgængelig på vores hjemmeside.

  • 3. PRISER OG BETALING

  • 3.1. Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. 25% moms og øvrige skatter/afgifter, men ekskl. Porto og ekspeditionsgebyr.
  • 3.2. Den samlede pris, som du skal betale for din(e) vare(r) inklusive eventuel forsendelse samt afgifter/gebyrer ved betaling med kreditkort, bliver opgjort, inden du gennemfører din bestilling.
  • 3.2.1 De eventuelle leveringsomkostninger forbundet med køb af et produkt på webshoppen udgør 29 kr. Disse vil blive pålagt oveni prisen på produktet såfremt denne ikke overstiger 899 kr.
  • 3.3. Dine leveringsomkostninger varierer – afhængig af hvilken levering, der vælges/tilbydes for levering af den pågældende vare. Du vil blive oplyst om leveringsomkostningerne, inden du gennemfører din bestilling.
  • 3.4. Din betaling for din(e) vare(r) sker, når du gennemfører bestillingen. Hvis vi skal sende varen til dig, trækker vi først pengene, når vi sender varen af sted til dig fra vores lager.

 

  • 4. BETALINGSMIDLER

  • 4.1. Du kan betale med Visa/Dankort, Maestro, MasterCard, Visa, MobilePay og Klarna.
  • 4.2. Du kan også betale med vores gavekort. Du kan dog kun bruge ét gavekort pr. bestilling.
  • 4.3. Vi accepterer betaling med Anyday.
    Med Anyday kan du dele din betaling op. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper

  • 5. BESTILLING AF VARER PÅ VORES HJEMMESIDE

  • 5.1. Generelt
  • 5.2. Du skal være mindst 18 år og have et gyldigt kreditkort, som vi accepterer som betalingsmiddel for, at du kan bestille vores varer på vores hjemmeside. Hvis du er under 18 år, skal du have et juridisk grundlag for at kunne handle med os.
  • 5.3. Vores webshop på www.laurie.dk er åben 24 timer i døgnet, men den kan være lukket på grund afvedligeholdelse. Vi prøver selvfølgelig på (så vidt muligt) at vedligeholde vores webshop om natten.
  • 5.4. Hvis du foretager en bestilling i weekenden eller på helligdage, vil din bestilling først blive behandlet den næstkommende hverdag.
  • 5.5. Vi accepterer kun din bestilling, hvis dine betalingsoplysninger er korrekte, og hvis vi ikke har grundlag for at tro, at bestillingen skal bruges til ulovlige aktiviteter, eller at du ikke opfylder kravene i vores Handelsbetingelser.
  • 5.6. Du kan kun bestille vores varer via vores hjemmeside. Vi modtager ikke ordrer på telefon.
  • 5.7. Hvornår er du bundet af din bestilling?
  • 5.8. Inden du klikker ”Gennemfør køb”, har du mulighed for at tilpasse din bestilling og dine oplysninger.
  • 5.9. Når du klikker ”Gennemfør køb”, bliver du bundet af din bestilling, og du vil modtage en ordrebekræftelse fra os i en e-mail.
  • 5.10. Skulle du komme til at lave en fejl i din bestilling, så kontakt vores kundeservice, der kan hjælpe dig. Hvis du har fortrudt din bestilling, så har du 14 dages fortrydelsesret (læs mere om din fortrydelsesret i afsnittet ”Fortrydelsesret” nedenfor).
  • 5.11. Hvornår er vi bundet af din bestilling?

  • 5.11.1. Vi er først bundet af din bestilling, når vi har sendt en ordrebekræftelse til dig. Indtil da har vi mulighed for at afvise din bestilling i tilfælde af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende omstændigheder.

  • 5.11.2. Efter Forbrugeraftalelovens § 8, stk. 1, nr. 10 og 21, reserverer vi beløbets størrelse, så snart ordren er placeret på vores webshop. Beløbet vil blive trukket, så snart ordren er pakket og sendt af sted fra vores lager. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os eller din kortudbyder. 
  • 6. LEVERING

  • 6.1. Din bestilling vil blive leveret til den leveringsadresse, som du har valgt ved bestillingen.
  • 6.2. Vi bestræber os på at levere din bestilling hurtigst muligt. Den forventede leveringstid er 1-3 hverdage. Bestillingsvarer eller varer, der ikke er på lager, kan dog have en længere leveringstid. Du kan også opleve, at vi i særligt travle periode angiver en længere forventet leveringstid ift. specifikke varer. Der kan forekomme længere leveringstider grundet travlhed op til helligdage og højtider.

  • 6.3. Du kan vælge imellem følgende former for levering:

    - PostNord

    Vi tilbyder hjemmelevering, levering til pakkeshop og levering til erhvervsadresse. Hjemmelevering sker med PostNord, som også varetager levering til pakkeshops samt til erhvervsadresse.

    PostNord leverer indenfor 1-3 hverdage. Du modtager Track & Trace mail, så du kan følge med hvor pakken befinder sig og får en mail når varen er leveret.

    Vi tager forbehold for, at nogle af leveringsformerne ikke gælder bestemte adresser og tidsintervaller. Kun de leveringsformer, som du kan vælge til din leveringsadresse, vil du kunne se, når du gennemfører din bestilling. Vi tager forbehold for, at vi må levere til et andet leveringssted end det valgte, hvis det leveringssted, som du har valgt, er fyldt op. Hvis det er tilfældet, vil vi levere din bestilling til et leveringssted, som fragtmanden vælger.

  • 6.4. Vi leverer kun til følgende lande: Danmark.
    Levering til Grønland, Færøerne og Island kan ske igennem vores internationale shop: www.laurie-shop.eu

  • 6.5. Hvis vi ikke har alle de varer på lager, som du har bestilt, kan det være, at vi sender de varer, som vi har på lager, til dig først. Når vi får de varer på lager, som du mangler at få, sender vi dem til dig efterfølgende. Du kan derfor opleve, at vi sender din ordre ad flere omgange.

  • 6.6. Restordre

  • 6.7. I tilfælde af restordre vil du kun blive afregnet et beløb der svarer til din faktura. Restafregning sker, når du modtager din restordre. Når du bestiller dine varer, vil det fremgå, hvis varen er i restordre. På din ordrebekræftelse vil det ligeledes fremgå om din ordre er beregnet til dellevering.
  • 6.8. Vi bærer risikoen for din(e) vare(r) indtil levering.
  • 6.9. Når du handler for over 899 DKK, tilbyder vi fri fragt.

  • 7. FORTRYDELSESRET

  • 7.1. Generelt
  • 7.1.1. Du kan helt uden grund fortryde købet af din vare inden for 30 dage, hvis du er forbruger.
  • 7.1.2. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage fra den dag, hvor du eller en, som modtager varen for dig (ikke fragtmanden) får varen i hånden (i fysisk besiddelse).
  • 7.1.3. Hvis fristen udløber på en helldigdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
  • 7.1.4. Hvis du har bestilt flere af vores varer i den samme ordre, men vi ikke har kunnet levere dine varer til dig på samme tid (i samme ordre), så udløber fortrydelsesfristen for varerne 30 dage efter den dag, du får den sidste vare i hånden (i fysisk besiddelse). I tilfælde hvor der er bestilt mere end én vare i samme ordre, men hvor varerne leveres enkeltvis, udløber fortrydelsesfristen 30 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angivet tredjemand (ikke fragtmanden) får den sidste vare i hånden (fysisk besiddelse).
  • 7.1.5. Hvis du har bestilt en vare, der består af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 30 dage efter den dag, Du får det sidste parti eller den sidste del af varen i hånden (i fysisk besiddelse).
  • 7.1.5.1. Hvis du vil gøre brug af fortrydelsesretten, skal du meddele os om, at du ønsker at udnytte fortrydelsesretten i en utvetydig erklæring (på en klar og tydelig måde) – via e-mail.
  • 7.1.5.2. Du har overholdt fortrydelsesfristen, hvis du sender meddelelsen til os, om at du vil gøre brug af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristens udløb.

  • 7.2. Hvad sker der, når du udnytter fortrydelsesretten?
  • 7.2.1. Hvis du har brugt din fortrydelsesret, refunderer vi din betaling uden unødig forsinkelse og senest efter 30 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om udnyttelse af fortrydelsesretten.
  • 7.2.2. Vi forventer at du afsender varerne hurtigst muligt, efter du har afgivet besked om at benytte fortrydelsesretten. Varerne skal være afsendt senest 30 dage efter du har fortrudt købet for, at gøre brug af returretten. 
  • 7.2.3. Vi tilbagebetaler din betaling med det samme betalingsmiddel, som du brugte ved dit køb, medmindre du udtrykkeligt har accepteret en anden form for tilbagebetaling (f.eks. et tilgodebevis).
  • 7.2.4. Det koster 39 kr. at returnere ved brug af den medsendte returlabel. Ombytning til anden størrelse er gratis. 
  • 7.2.5. Vi kan tilbageholde din tilbagebetaling, indtil vi har modtaget varen retur, eller du har fremlagt dokumentation for din returnering af varen - alt efter hvilket tidspunkt, der er tidligst.
  • 7.2.6. Du kan læse mere om, hvordan du sender varen retur i afsnittet ”Returnering”.

  • 7.3. Specialfremstillede varer - fortrydelsesretten gælder ikke
  • 7.3.1. Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, som er specialfremstillede eller har fået et tydeligt personligt præg (f.eks. varer med indgravering, broderier og lignende).

  • 8. TILBAGEBETALING
  • 8.1 Tilbagebetalingsprocessen varer normalt op til 14 dage. Når tilbagebetalingsprocessen er gennemført bliver beløbet refunderet via den betalingsmetode, der blev brugt til at betale for ordren. Dette kan vare op til 5 arbejdsdage.

  • 9. MANGELFULDE OG FORKERTE VARER
  • 9.1. Hvis din vare er mangelfuld, eller hvis vi har leveret den forkerte vare til dig, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Du kan se vores kontaktoplysninger nederst i vores Handelsbetingelser eller i din ordrebekræftelse.
  • 9.2. Hvis din vare er mangelfuld, eller hvis du har modtaget en forkert vare, har du mulighed for at vælge imellem:

    • a) at returnere varen og få pengene tilbage,
    • b) at returnere varen og få et nyt tilsvarende vare (ombytning)
    • c) at beholde varen og få et forholdsmæssigt afslag
    • d) at beholde varen og få manglen afhjulpet

  • 9.3. For at vores kundeservice kan hjælpe dig, hvis du har modtaget en mangelfuld eller forkert vare, skal du oplyse dit bestillingsnummer, varenummer og give en fyldestgørende beskrivelse af, hvad der er galt med varen.
  • 9.4. I tilfælde af at du har modtaget en mangelfuld eller forkert vare, som du skal returnere, afholder vi omkostningerne til returnering af varen til os.
  • 9.5. Hvis din vare er mangelfuld, gælder købelovens regler om mangler.

  • 10. RETURNERING

  • 10.1. Hvis du skal sende en vare retur til os (hvis f.eks. du har fortrudt dit køb, eller din vare er mangelfuld),skal du sende varen retur til følgende adresse:

    COZE AARHUS A/S
    Mrk.: LAURIE
    Langs Skoven 19,
    8541 Skødstrup, Danmark

  • 10.2. Ved returnering skal alle dele af varen sendes retur til os.
  • 10.3. Bemærk: Der kan ikke indleveres pakker personligt på ovenstående adresse. Vi modtager desuden ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
  • 10.4. Når du sender en vare retur til os, er du ansvarlig for, at varen er pakket på en forsvarlig måde. Du bærer risikoen for varen, indtil vi har modtaget varen retur i hånden (fysisk besiddelse). Vi anbefaler derfor, at du gemmer din kvittering for afsendelse af varen. Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse. For at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur anbefales det, at du returnerer varen i original emballage med dertilhørende mærkater.
  • 10.4.1. Du er ansvarlig for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes en anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, varen fungerer på.

  • 10.5. Hvis varens værdi er forringet, fratrækker vi værdiforringelsen fra købesummen, som du har betalt for varen, inden du får købesummen tilbagebetalt.
  • 10.6. Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist hvis varens værdi er forringet fordi:

    a) du reelt har taget varen i brug
    b) varen er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
    c) du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
    d) du har ikke fulgt de begræsninger i fortrydelsesretten, der følger med af plombering, varetype m.m.

  • 10.7. Registrer din returnering online på vores returportal ved at indtaste din e-mail samt dit ordrenummer. Du finder returportalen her: Returportal – LAURIE DK

  • 10.8. Du skal selv betale for returfragten

  • 10.9. På www.laurie.dk tilbyder vi, at du kan returnere dine ubrugte varer inden for 30 dage. Du skal selv betale for returfragten. Der modregnes automatisk 39 kr. fra din ordre, som fratrækkes det samlede beløb for din retur. 

    Hvis du vil ombytte din vare til en anden størrelse, skal du gøre os opmærksom på dette, når du registrerer din retur online. Her noterer du, hvilken størrelse du ønsker i stedet.  Så snart vi modtager din pakke retur sørger vi for at ombytningen sker. Vi tager forbehold for manglende størrelser eller farver af returvaren. Det er gratis at ombytte til en anden størrelse.

    Følg nedenstående trin, hvis du ønsker at returnere din(e) vare(r):

    Trin 1: Log ind på returportalen med din e-mail og dit ordrenummer.

    Du finder returportalen her: www.laurie.dk/pages/returportal

    Trin 2: Vælg den eller de varer du vil returnere eller ombytte og angiv venligst returårsag. Hvis du ønsker at ombytte til en anden størrelse, bedes du i kommentarfeltet skrive hvilken størrelse du ønsker ombyttet til.

    Trin 3: Bekræft herefter om du ønsker pengene retur eller ønsker at ombytte til en ny størrelse.

    Trin 4: Klik på ”Returnér vare”. Din returnering er nu registreret, og du kan sætte returlabelen uden på pakken og aflevere den hos din nærmeste Postnord pakkeboks eller posthus.

    Find en PostNord pakkeshop i nærheden af dig her: www.postnord.dk/varktojer/find-os 

  • Bemærk: Du kan kun spore din pakke til den ankommer på vores lager. Hvis du ikke anvender den medfølgende frankerede returlabel, er du selv ansvarlig for dine varer, indtil de når vores lager. Husk altid at bede om en kvittering når du afleverer din pakke, således at din pakke er forsikret.

  • 10.9.1. Reklamation

  • 10.9.2. Dit køb er omfattet af købeloven herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, penge tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete sag. Du har jf. loven 24 mdrs. reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet, almindeligt slid eller anden skadeforvoldende adfærd.
  • 10.9.2.1. Reklamation over en mangel ved din vare skal ske direkte over for os, inden for rimelig tid efter at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og indenfor 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
  • 10.9.2.2. For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede dig om følgende:

    1. Send os en kort beskrivelse af hvordan skaden eller defekten kommer til udtryk. Bemærk venligst at du bør kontakte vores kundeservice, så snart du opdager defekten.

    2. For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen sende 3-5 billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på billederne. Derudover skal du sikre, at dine fotografier viser hele produktet – både foran og bagpå.

    3. Send billederne samt kort beskrivelse pr. mail til customercare@laurie.dk

    4. Oplys venligst hvilket ordrenummer varen er købt på – eller vedlæg kopi af ordrebekræftelse/kvittering.

    5. Efter at vi har modtaget dine billeder, behandler vi din reklamation hurtigst muligt.

  • 10.9.2.3. Der gælder en reklamationsfrist på 2 år, og du skal som forbruger derfor senest reklamere inden for 2 år efter levering af varen. Overholdes reklamationsfristen ikke, bortfalder din ret til at gøre mangler gældende, medmindre vi har påtaget os at indestå for varen i længere tid.
  • 10.9.2.4. Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer i afsnittet ”Klageadgang”.

  • 11. FORCE MAJEURE

  • 11.1. Vi er ikke ansvarlige over for dig, hvis der efter din bestilling indtræder omstændigheder, som hindrer eller udsætter vores opfyldelse af din bestilling. Sådanne omstændigheder omfatter udefrakommende omstændigheder som mennesker ikke kan afværge, krig, mobilisering, nedbrud af telekommunikation/kundens infrastruktur, eksterne sikkerhedshændelser (f.eks. hackerangreb, angreb af computervirus eller en tredjeparts destruktive adfærd), naturkatastrofer samt naturforhold der gør, at det ikke er muligt at opfylde din bestilling/dit køb, strejker, lockout, brand, blokader, hærværk, påbud fra offentlige myndigheder og/ eller rettighedshaver, udbrud af epidemier eller pandemier, globale sundhedsmæssige nødsituationer, og andre omstændigheder, som vi ikke har direkte kontrol over.

  • 12. PERSONOPLYSNINGER

  • 12.1. Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Vi har udarbejdet en privatlivspolitik, der fortæller om, hvordan Vi behandler de personoplysninger, som du giver til os i forbindelse med dit køb samt ved brug af vores hjemmeside. Du kan finde vores privatlivspolitik https://www.laurie.dk/pages/persondatapolitik.

  • 13. SIKKERHED

  • 13.1 Integrationen mellem Quickpay og Clearhaus sikrer, at din betaling går korrekt igennem til modtageren, idet vi overholder samtlige regler, og krav til nationale- og internationale Internet betalinger.

  • 13.2 COOKIES

    Vi bruger cookies til følgende tre ting:

    1. Til at øge forståelsen af hvordan besøgende bruger COZE AARHUS A/S. Til det formål gemmes oplysninger om browser, besøgsvarighed, sideopslag og lignende. Den information, der samles, er udelukkende til statistisk brug. Det vil sige, at det ikke er teknisk muligt at spore eller gemme information, der går på specifikke besøgende.

    2. For at forbedre vores hjemmesidedesign, testes der løbende nye design og grafik. Til det formål anvendes der cookies til at bestemme om tilfældigt udvalgte besøgende skal præsenteres for ændringer på hjemmesiden.

    3. For at kunne præsentere produkter og information der er relevante for besøgende, gøres der brug af tracking cookies, der gemmer data om besøgendes adfærd med henblik på at kunne fremvise besøgsrelevant information som for eksempel specifikke produkter og annoncer.

    Udover COZE AARHUS A/S har Google og Facebook mulighed for at tilgå ovenstående beskrevne informationer.

    Ved at besøge og handle hos COZE AARHUS A/S samtykkes, at cookies kan anvendes i henhold til ovenstående forklaring. Ønsker du at slette cookies på din computer, kan det gøres på følgende måde:
    Vælg menuen ”Funktioner” i din internetbrowser. Vælg ”Internetindstillinger”. Vælg fanebladet
    ”Generelt” og tryk på ”Slet cookies” og derefter ”Ok”.

    Har du spørgsmål angående cookies på laurie.dk, er du meget velkommen til at kontakte os.

  • 14. ANDET

  • 14.1. Opdatering af vores hjemmeside

  • 14.1.1. Der tages forbehold for prisfejl, udsolgte eller udgåede varer og leveringssvigt fra leverandører. Vi gør vores bedste for at opdatere hjemmesiden samt sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne kan dog opstå, og nogle gange opdager vi, at prisen for en vare er angivet forkert.

  • 15. 3D SECURE PAYMENT

    15.1 Vi tager svindel meget alvorligt. For at kunne beskytte vores kunder endnu bedre vil du opleve at blive præsenteret for 3D Secure, som er en sikkerhedsprotokol udviklet til at beskytte kortholdere online via yderligere sikkerhedskontrol i forbindelse med betalingstransaktioner. 3D Secure leveres af individuelle kortbetalingsudbydere. Det afhænger derfor af din bank, og kræver normalt at du indtaster en sikkerhedskode ved hjælp af mobilapp fra udsteder eller engangskode, som bliver sendt til kunden for at afslutte transaktionen samt bekræfte sin identitet.

  • 16. OVERDRAGELSE

  • 16.1. Vi kan vælge at overdrage vores aftale med dig helt eller delvist til (a) en af vores koncernforbundne virksomheder eller (b) til en tredjepart som led i et frasalg af en eller flere af dennes selskaber, forretningsenheder etc.

  • 17. KLAGEADGANG

  • 17.1. Hvis der opstår et problem med din vare, eller hvis din vare er mangelfuld, skal du i første omgang kontakte vores kundeservice.
  • 17.2. Hvis du er utilfreds med vores håndtering af dit problem med en vare, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen. Hvis du vil indgive en klage til Center for Klageløsning, skal du have sendt din klage til os først. Det kan være en god ide, at du sender en skriftlig klage til os, så du kan dokumentere, at du har klaget, hvis Center for Klageløsning beder om dokumentation.
  • 17.3. Du kan også anvende Europa-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på Europa Kommissionens online klageportal. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse customercare@laurie.dk.

  • 18. LOVVALG OG VÆRNETING

  • 18.1. Enhver(t) bestilling/køb, som du indgår med os, er omfattet af og skal fortolkes i overensstemmelse med dansk lovgivning bortset fra (a) regler, som fører til anvendelse af anden lovgivning end dansk, og (b) De Forenede Nationers konvention om aftaler om internationale køb (CISG).
  • 18.2. Enhver tvist og ethvert krav, der udspringer af eller i tilknytning til din bestilling/dit køb, skal afgøres ved en kompetent domstol ved Coze Aarhus A/Ss værneting.

  • 19. VORES KONTAKTOPLYSNINGER

  • 19.1. Hvis der er noget, som du er i tvivl om, så kontakt endelig vores kundeservice på:
    E-mail: customercare@laurie.dk
    Telefonnummer: 87 45 40 01 med telefontid 9-15.
    Adresse: 
    Langs Skoven 19
    8541 Skødstrup
    Danmark