OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
FAQ
Vores eksperter hjælper dig her med de mest almindelige spørgsmål til vores produkter.
Find dit svar her.
FØR KØB
Når du trykker ”videre til kassen”, bliver du bedt om at indtaste dine oplysninger. Når dine oplysninger er indtastet, kan du vælge hvilken levering du ønsker, og slutteligt kan du vælge enten at betale med Quickpay, MobilePay eller Klarna. Hvis du betaler med QuickPay skal du benytte dit kreditkort, og indtaste de tilhørende oplysninger.
Hvis du ønsker at fjerne noget fra din kurv, kan du klikke på kurven i højre hjørne, for at se hvilke varer der ligger i kurven. Du fjerner en vare fra kurven, ved at trykke på ”Fjern”, som er skrevet med grå til højre for produktet
Du bestiller på LAURIE.dk, ved at vælge din ønskede vare. Når du har klikket på varen, og valgt din ønskede farve og størrelse, kan du klikke på den sorte bjælke, hvor der står ”tilføj til kurv”. Herefter kommer din kurv frem til højre på skærmen, og du kan nu vælge ”videre til kassen” og ellers blot følge webshoppens anvisninger.
Der findes ikke en LAURIE butik, men LAURIE findes dog i fysiske butikker, da vi har samarbejde med forskellige forhandlere rundt omkring i hele landet. Du kan finde alle forhandlere nær dig her: Find din lokale LAURIE forhandler her
Du kan finde din nærmeste LAURIE forhandler, ved at følge dette link og indtaste det postnummer, eller den by, du ønsker at besøge en forhandler tæt på: Find din lokale LAURIEforhandler her
Vi har desværre ikke mulighed for at lave en bestilling på vegne af dig. Du skal selv foretage bestillingen, men vi vil meget gerne hjælpe, hvis du har spørgsmål til hvordan.
Hvis du ønsker at indløse din rabatkode eller bruge et gavekort, gøres dette når du når til betalingen af din vare. Din rabatkode indtastes i feltet ”Rabatkode”, hvorefter den samlede pris på din ordre justeres.
Nogle styles kommer tilbage på lager efter de har været udsolgt, men det gælder ikke alle vores varer. Hvis du er i tvivl om en vare kommer tilbage på lager, er du meget velkommen til at tage kontakt til vores kundeservice, som vil gøre deres bedste for at hjælpe dig. Du kan kontakte kundeservice på customercare@laurie.dk eller +45 87 45 40 01
Det er muligt at købe et gavekort på LAURIE.dk. Gavekortet kan benyttes på webshoppen, og findes via dette link: LAURIE gavekort
EFTER KØB
Der kan indimellem forekomme en forsinkelse på bekræftelsesmailen, så vent mindst en halv time. Det kan også ske at mails ryger i SPAM/JUNK mappen hos din e-mailudbyder. Hvis du stadigvæk ikke modtager din bekræftelsesmail, kan vi checke om din ordre er gået igennem.
Kontakt os på customercare@laurie.dk eller på telefon +45 87 45 40 01 så kan vi kigge nærmere på det.
HJEMMELEVERING
Hvis du har bestilt hjemmelevering, vil du modtage din vare indenfor 1-3 arbejdsdage, og du vil få besked per SMS eller e-mail, når den er leveret. Du vil højst sandsynligt finde den på dit dørhåndtag, med mindre speditøren har vurderet, at den ikke kan hænge der, og har leveret den til en pakkeshop i stedet. Det vil du i så fald også få besked om.
PAKKESHOP
Hvis du har bestilt levering til pakkeshop eller levering til erhvervsadresse, så vil der gå 1-2 dage, før den er leveret. Det afhænger af, hvor travlt speditøren har på dit bestillingstidspunkt. F.eks. kan der omkring jul, Black Friday og andre særlige dage forekomme forsinkelser hos speditørerne på grund af travlhed.
Har du ikke fået din bestilling efter tre hverdage, så kontakt os, og vi vil undersøge hvor din pakke er henne for dig. Du kan kontakte kundeservice på mail; customercare@laurie.dk eller telefon; +45 87 45 40 01.
Det er PostNord, som står for al levering - hvad end du vælger hjemmelevering, pakkeshop eller levering til firmaadresse.
Når din pakke bliver afsendt fra vores lager, vil du modtage en mail angående levering med et link til track & trace. Via dette link kan du se en estimeret leveringstid på din pakke samt hvor og hvornår din pakke scannes, så du kan holde øje med forsendelsen.
Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt. Vores kundeservice har et lille vindue fra din ordre er lagt, hvor de kan nå at annullere din ordre. Hvis ordren ikke kan annulleres fordi tidsvinduet er overskredet, er du nødt til at sende varen retur til os igen, hvis du fortsat ønsker at annullere. Vær opmærksom på at det koster 39 kr. at sende en vare retur. Ombytning til en anden størrelse er gratis.
Du kan kontakte kundeservice på
Telefon: +45 87 45 40 01
Mandag-fredag mellem 9.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00
Hvis du ønsker at ændre i din ordre, skal du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt. Vores kundeservice har et lille vindue fra din ordre er lagt, hvor de kan nå at ændre i din ordre. Vores kundeservice har mulighed for at ændre størrelse på varen, men kan desværre ikke ændre andet i din ordre.
Du kan kontakte kundeservice på
Telefon: +45 87 45 40 01
Mandag-fredag mellem 9.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00
RETUR & REKLAMATION
Du returnerer ved at registrere din retur online i vores returportal. Når du har registreret din returnering i returportalen, kan du sende din returpakke til os ved at benytte den returlabel, der fulgte med pakken.
Vær opmærksom på, at det koster 39 kr. at benytte vores returlabel. Ved returnering er du selv ansvarlig for at få dokumentation på, at pakken er afleveret til en pakkeshop eller et posthus.
Ja. Såfremt du ønsker at returnere varen, skal du registrere den i vores returportal. Vi fratrækker 39 kr. fra det samlede beløb, når vi modtager din retur.
Det er gratis at ombytte til en anden størrelse.
Når du handler hos LAURIE, har du en fortrydelsesret på 30 dage. Du kan læse mere om din returret via her.
Kontakt os på customercare@laurie.dk eller på telefon: +45 87 45 40 01 så finder vi en løsning.
Du kan kontakte kundeservice mandag-fredag mellem 9.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00.
Hvis du vil reklamere over en vare, skal du sende din reklamation i en mail til vores kundeservice. I din mail skal vi bede dig inkludere et billede af reklamationen, dit ordrenummer samt varens stylenummer og PO-nummer. Både stylenummeret og PO-nummeret står på den lille lap med vaskeanvisningen. Du kan sende din mail til customercare@laurie.dk
Vær opmærksom på at du ikke kan reklamere over produkter, der er købt hos en af vores forhandlere – i disse tilfælde skal du reklamere direkte hos den forhandler, du har købt produktet hos.
PASFORM & STØRRELSE
Vi har gjort det super nemt at finde frem til netop dén buksemodel, der matcher dine personlige præferencer og kropsfacon. Se vores guide til pasform her.
Se mere på vores størrelsesguide her
Eller kontakt os på +45 87 45 40 01 eller customercare@laurie.dk hvis du har brug for vejledning til din størrelse.
ANDET
Hvis du vil frameldes LAURIES nyhedsbreve, kan du klikke på ”unsubscribe” i bunden af din nyeste mail fra LAURIE. Hvis dette volder dig komplikationer, kan du kontakte vores kundeservice på mail; customercare@laurie.dk eller telefon; +45 87 45 40 01
FANDT DU IKKE DET, DU SØGTE?
KONTAKTFORMULAR
Send os en mail, udfyld kontaktformularen eller ring til os.
Du kan ringe til os på +45 87 45 40 01.
Vi sidder klar mandag-fredag mellem 10.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00
(Lukket i weekend + helligdage)
Du kan også sende en mail på customercare@laurie.dk.
Vi forsøger altid at vende tilbage inden for 24 timer på hverdage.